PampeEliščin Blog

neděle, dubna 30, 2006

Anděl plný touhy

28. 4. 2006 jsme se s kláštereckým tanečním oborem klášterecké ZUŠ zúčastnily krajského kola taneční soutěže základních uměleckých škol v oboru "moderní scénický tanec", kam jsme postoupily ze soutěže okresní. V okresním kole bylo z našich 9ti choreografií vybráno 8 postupujících na "kraj" a jen jediná (poslední postupující) byla vybrána z tanečních oborů ZUŠ Kadaň, Chomutov a Jirkov. Z choreografií naší klášterecké mladší kategorie se v ústeckém divadle činohry a baletu, kde se krajské kolo soutěže konalo, představily Ježibaby a sněženky, Čtvero roční, Tmavomodrý leknín a Být tak papírovým drakem; z těch středních se představily Roupy a my - "velký holky" :) - jsme vystoupily s choreografiemi Moc jsem si neužil, Labutí a Anděl plný touhy.
Náš milý "Andílek" už nám přinesl mnoho úspěchů - loni na jaře jsme se s ním probojovali do republikového kola taneční soutěže dospělých ve scénickém tanci, které se konalo v Jablonci nad Nisou a kde se "Anděl" shledal s velkým diváckým ohlasem (byl vyhlášen druhou divácky nejúspěšnější choreografii, což je ve scénickém tanci, řekla bych, úspěch - objektivně ;) Choreografie scénického baletu bývají pro laické publikum totiž často dost nepochopitelné). Bylo to vůbec poprvé, kdy jsme se dostali na republikové kolo "dospěláků" :)
Tak a tady moje psaní skončilo 27. 4., kdy jsem tento článeček smolila a momentálně se mi nechce dopisovat, pže mám úplně jiné myšlenky!! Tak už přidám jen foto pro představu a pointu choreografie dovysvětlim jindy :) A své další myšlenky vysvětlím hned v následujícím příspěvku!

1 Comments:

Blogger J-Lo said...

"Anděl plný touhy" a "Moc jsem si neužil" spolu nějak souvisí? :-)

května 24, 2006 10:57 odp.  

Okomentovat

<< Home